vip's PRESTIGE BE EXTRIME

01 АВГУСТ,ВТОРНИК


Тази седмица да ми се чуди човек от къде намирам време,но когато нещо силно ме впечатли бързам да го споделя с вас.




За самия продукт : 
Идва в стандартната за Престиж тубичка със 100 мл оцветител.
Срока на годност е 1 месец след отваряне. 
 На опаковката пише,че ще се махне  между 4 и 12 измивания на косата.
Цената в Лили е 2.39
В магазина ,който аз посетих на Ломско шосе има налични 6 цвята.
На опаковката е показано,че предлагат и изсветлител (не съм го ползвала).



Моят опит с Prestige BE EXTREME:

Взех тъмно лилав цвят POWER LILAC 44.
Втрих в отделни кичури с ръкавица(има в комплекта),на суха коса.
Много цапа,по кожата се отми ,но по дрехите се съмнявам.
Тъмен и наситен цвят.
Стоях 30 минути.
Отмива се само с вода докато оцветителя падне изцяло.

Преди BE EXRIME
ТОВА Е ЕСТЕСТВЕН ЦВЯТ,НЕ Е БОЯДИСВАН

СЛЕД BE EXTRIME
Това е косата на моя приятелка.При нея се получи много добре.Равномерно и наситено.Косата й е изправена с преса.




Това е ефекта при моята коса.Тя е боядисана.Изрусена е ,тип балеаж. При мен малко повече червенее.Нямах време да се изправя.Бързах да пусна ревюто :).
Ако решите да го пробвате няма да загубите много.Първо цената е много ниска.Второ се отмива.Забравих да напиша ,на опаковката пише,че няма парабени и не е тестван върху животни.
Лято е!!!! Експериментирайте!!!Бъдете цветни и дръзки!

Поздрави,
ХОХО

Коментари

Популярни публикации