Почивка с по-малко багаж!


Аз съм от хората, които обичат да съставят списъци за всичко: Списък за пазаруване, Списък със задачи, Списък за почивка. Нашата семейна ваканция тепърва предстои и трябва от рано да се заема с организирането на багажа ни. Питайте ме с две малки деца колко багаж се налага да приготвя?
За щастие съм улеснена поне в козметичния избор. И не, не защото ще се лиша от всички глезотийки, с които съм свикнала, а защото #mini mania в SEPHORA ще ми помогне.
Изборът от продукти, които се предлагат в мини вариант, е наистина голям и в среден несесер ще успея да събера почти всичко, което планирам да взема със себе си.

Продукти, които са задължителни: 

Разнообразието от спирали прави избора ми малко труден. Предпочитам да взема със себе си такива, които не съм пробвала. Една от тях е водоустойчивата спирала на Too Faced. На плажа нямам навика да ходя с грим, но тази година съм изкушена от нея и мисля да я пробвам.


Независимо каква слънцезащита използвам за лицето си по време на плаж, кожата ми се изсушава от слънцето и има нужда от допълнителни грижи и хидратация. Маските на Glam Glow са ефективни и знам, че мога да разчитам на тях.



От мултифункционалните продукти на Benefit имам gogo tint. Това е идеален продукт за плаж, защото не се усеща, не лепне и устните изглеждат естествено сочни. Обичам го!



Много подходящ продукт за лятна почивка е розовата база POREfessional на Benefit. Тя е с лека консистенция и има перлен ефект върху лицето. Ще стои страхотно на кожа с бронзов загар. 



 Make up for ever също имат минита на своите бестселъри. От около месец ползвам setting spray - я и определено е част от задължителния багаж за морето. 





 Разнообразието от минита на едни от най-харесваните аромати позволява да взема със себе си колкото парфюма ми се иска. Не се налага да се ограничавам с избора си.



Много обичам косата си! Обичам да се грижа за нея и имам голяма колекция от продукти, с които я поддържам. Скоро направих една беля - боядисах се сама. След като отидох при фризьорката ми да оправи щетите, се наложи два пъти да я обезцветява, за да уеднакви цвета. Това преживяване беше голям стрес за косата ми. Сега се нуждае от допълнителни грижи, докато успее да се възстанови. Bumble&Bumble имат богато разнообразие от продукти, които предпазват косата от вредните слънчеви лъчи. Ще се запася с цялата серия, за да съм сигурна, че няма да изтощя косата допълнително.




На море без бронзъри и хайлайтъри? Ако обичаш да се гримираш, не трябва да пропускаш тези задължителни продукти в антуража си. Аз залагам на минитата на Benefit. Опаковките им са супер сладки и няма шанс да се отворят сами. Вътре си имат четчици, които вършат много добра работа.




И като заговорихме за хайлайтъри.......... на какво море съм тръгнала без хайлайтъра от BECCA?  За щастие и от него има мини. 



Колкото и да ви е неприятна частта с махането на грима, тя е част от ежедневната ми рутина. Няма такъв ден, в който да съм си легнала с грим -НИКОГА! Вие също не трябва да го допускате! Двуфазният дегримьор маха и най-издръжливата водоустойчива спирала, без да дразни очите ми и без да приличам на Кунг-фу панда. 


За край ще споделя 5 причини да си купите мини:

  1.  Събират се в по-малък несесер и имате място за още багаж;
  2.  При ограничен багаж в самолета минитата идват на помощ;
  3.  Можете да тествате продукт, без да плащате цената за голям размер;
  4. Често малката опаковка стига за по-дълго, отколкото сме си мислили;
  5. Много са практични за носене в дамска чанта.
Това са само малка част от мини продуктите, които се предлагат в SEPHORA - The Mall  и SEPHORA Paradise Center. 

Поздрави,
ХОХО

* Статията не е спонсорирана.

Коментари

Популярни публикации