Скраб за коса

Скраб за коса?! Какво е това ?! Въпреки всички продукти, които съм ползвала до- сега, това наистина ме озадачи. За него разбрах от Диди, разбира се. На нея й дайте щуро наименование и тя се е спуснала с главата надолу. Въпреки това, нейната дума е красноречива и след препоръката й тази скраб вече беше в списъка ми с пазаруване.

Скрабът е в тубичка от 300 мл и e със срок на годност 12 м.
Консистенцията е точно като на скраб за тяло, от тези с по-нежните ексфолиращи частици. Когато го ползвам, слагам малко количество и се опитвам да го нанеса равномерно по скалпа, за което трябва да положа малко повече усилие. Предвид това, че е една идея по-гъст от нормален шампоан се налага по-старателно втриване в скалпа. След това стъпката е измиване с шампоан и нанасяне на продуктите за коса както обикновено. Измиването на косата с шампоан след скраба не е задължително, можете да преминете директно към маската за коса. 
Първоначално не бях впечатлена-добре измита коса и толкова. Нищо повече от това, което прави за косата ми хубав шампоан. Ден след ден обаче, косата ми изглеждаше, все едно сега съм излязла от банята. Тогава се сетих, че това е от скраба. Ползвах го още няколко пъти, за да съм сигурна, че ефектът се дължи на него и след потвърждение споделям и с вас - да, скрабът наистина си заслужава и не, не е поредната глезотийка. Аз самата не очаквах, че нещо, което звучи толкова излишно, всъщност е толкова полезно и чак ще се пристрастя към него. Това с пристрастяването, разбира се е шега. Скрабът не трябва да се използва много често - препоръчително е 1 път в седмицата. Въпреки, че откакто го ползвам ми се налага да си мия косата само един път в седмицата, защото скалпът ми се омазнява много по-бавно и не усещам нужда да го правя по-често.




Сигурно си мислите, че това е поредната глупост и няма смисъл да си давате парите, за нещо толкова безсмислено. И аз си мислех по същия начин. Въпреки, че по принцип съм маниак на тази тема си казвах, че това вече е прекалено - не ми се затормозява с използването на още един продукт в банята. И без това, откакто имам деца ,да успея да се изкъпя си е истински лукс. Да, така е. Обаче скрабът за коса не усложнява живота, а напротив- не ти се налага толкова често да си миеш косата - така спестяваяш време и ако имаш късмет може да го използваш да си налакираш ноктите. :)

Поздрави,
ХОХО

*постът не е спонсориран

Коментари

Популярни публикации