Новости в SEPHORA


Есента наближава и аз нямам търпение новите колекции да се появят на пазара. Вече съм набелязала няколко неща- като колаборацията на Becca с Glam glow например. Вълнувам се много и за предстоящото лансиране на Fenty Beauty. Това наистина е много чакан момент от всички beauty фенове.
Бързам  да споделя с всички вас още новости, които ще красят SEPHORA.



Започвам с нова серия фон дьо тени - matte perfection foundation.
Още от името им се разбира, че става въпрос за фон дьо тен с матов финиш, освен това е с пълно покритие и е дълготраен. 
Тубичката е 30 мл и срока на годност е стандартен - 12 м.
Вече успях да пробвам фон дьо тена и съм много впечатлена. Стои много естествено, а покритието му е много добро - успява да покрие недостатъците без да създава ефект маска, което е най- важно при този тип продукти. Цветът, който имам аз е 30 Sable / Sand. В момента ми е малко светъл, но за есенния сезон ще бъде в унисон с естесвения цвят на кожата ми.



Друг интересен продукт е водоустойчивият  молив за очи в цвят 55 Malibu.
Моливът е с изключително мек писец, което е много важно предвид това, че е предназначен за зоната около очите. С леко докосване имам необходимите наситеност и цвят. Това, което не харесвам в моливите за очи е това, че лесно се размазват и развалят целия грим. За щастие водоустойчивата формула на този не позволява това да се случи.



Винаги съм харесвала червилата с марка SEPHORA. Формулите им за безупречни и дават всичко, което се очаква от тях- дълготрайни, пигментирани, без да се размазват и без да пресушават устните. 
Пред мен е течно червило SEPHORA Cream lip shine. Червилото има невероятен блясък и очакваквах бързо да се изтрие от устните,но за моя изненада се оказа супер устойчиво на храна и напитки.













Любовта ми към палитрите е пословична, затова много се зарадвах на новата палитра от SEPHORA. Тя съдържа 12 цвята, всеки по 1г. Палитрата е в метална опаковка, която се затваря и отваря посредством щракване. Отваря се лесно, но не толкова, че да се отвори сама в гримовете ми. Подборът на цветове е много лесен, ако мога така да ги опиша. Повечето цветове са в ежедневната гама и с тях може да се направи много семпъл грим. Разбира се за любителите на по-силния има тъмни тонове, идеални за опушване.
Най- интересното нещо в палитрата е гъбичката в единия ъгъл- тя служи за почистване на четката - така можете с една четка да сътворите грима си- и това ако не спестява време...?!


Още един бюти продукт с марка SEPHORA, с който се запознах са тези три сладки гъбки, наподобяващи бюти блендер в различни форми. 
Все още нямам впечатления от тях, защото наскоро отворих чисто нов бюти блендер, но ви обещавам, че ще ги включа в рутината си и ще споделя с вас подробности.


Поздрави,
ХОХО


*Продуктите са ми изпратени за проба
*Мнението е изцяло мое

Коментари

Популярни публикации