Huda Beauty Rose Gold Palette REMASTERED

 Вдъхновението ми да пиша за палитри се е завърнало с пълна сила. Това е разбираемо, имайки предвид какви красоти се появиха в SEPHORA.
На фокус този път е последната палитра, която Huda Beauty лансира - Rose gold. Очаквах палитрата да е добра, но не очаквах да е чак толкова. 

Типично за палитри,в палитрите на Худа- цветовете са силни и ярки. Харесвам точно това в тях, че липсва еднообразие. Цветовете не са в една гама - напротив. Преобладават розовите и златните, но в палитрата има и цветове, с които може да се направи семпъл грим. Разбира се, ако сте от любителите на изчистения и естествен грим, може да заложите на друга палитра, ако обаче обичате всичко да е по  много - това е вашата палитра.
Както казах в началото, не очаквах тази палитра да ме впечатли толкова. Имайки предвид колко запомняща се е Desert dusk.





Малко характеристика:
Палитрата е в стилна и здрава картонена опаковка. Отгоре е изобразена красивата Худа Каттан, този път не само очите й.
Съдържанието на цветове е 18 цвята - 8 матови, 8 металически, 1 wet & dry jet black и 1 перлен.
Огледалото е с високо качество и с него мога да направя целия си грим.

Първият ми грим с палитрата, който включваше цвета #blessed - красив, металически златен цвят, беше малко разочароващ. Няколко пъти се опитах да взема цвят  с четката и не излизаше цветът, който бях получила при суочовете. Тогава опитах да го нанеса на клепача с пръст и цветът беше зашеметяващ.
Моята препоръка е да пробвате да нанасяте блестчщите цветове с пръсти.









Много ми харесва ярко розовия doll facе, но все още не съм го пробвала. Интересното при него е, че както изглежда в палитрата, по същия начин изглежда и пренесен на ръката ми. При първа възможност ще направя грим с него и ще го покажа в блога.


тази снимка е направена навън на нея няма специални ефекти

тази снимка е направена навън на нея няма специални ефекти
Много харесвам палитрите на Худа и дори за секунда не съм се поколебала дали трябда да я имам. Ако си задавате въпроса "Заслувава ли си парите?" - да, заслужава ги. Това е палитра, която ще ползвам много дълго време, а удоволствието което ми доставя, дори само да я наблюдавам е незаменимо.

Поздрави,
ХОХО

*палитрата е закупена от мен
*постът не е спонсориран

Коментари

Популярни публикации