Един ден с La Prairie




Имате ли любима марка, на която се доверявате без да се замисляте? Трудно ли ви е да отговорите на този въпрос?
Аз имам такава и да си призная си мислех, че няма с какво да ме изненада, защото всички продукти на марката, които познавам, са шедьовър.
От La Prairie обаче успяха да ми покажат, че винаги може повече. Часът е 18:30 и аз съм в любимата ми Sephora в Paradise Center. Получавам топло посрещане от прекрасната консултантка Анна Петрова и очарователния гримьор на звездите Кирил Чалъков.
Луксозният швейцарски бранд La Prairie има представяне в магазина и в изискано подреден кът всеки, предварително записал си час, може да се докосне до магията на марката.
Г-н Чалъков ме кани да седна и започва увлекателно да ми разказва за продуктите, докато ме гримира. Първо той почисти следите от грим, които бяха останали в края на работния ден, с мицеларната вода Cristal micellar water, в която се съдържа вода от глетчер от Швейцарските Алпи. След това Кирил Чалъков тонизира кожата ми с Cellular refining lotion и нанесе Hydrating Serum. Като истински професионалист, гримьорът на завездите знае колко деликатна е зоната около устните и очите, затова я хидратира с Skin Caviar eye luxe cream.



Кожата беше готова за луксозната грим серия на марката. Любопитен за мен бе новият продукт на La Prairie, който е хибрид между фон дьо тен и пудра. Той наистина надмина очакванията ми! Усещах лицето си все едно върху него няма нищо и си мислех, че като се погледна в огледалото ще имам изравнен тен, но без особено покритие. За моя изненада лекото и приятно усещане беше съчетано с добро покритие. За ваша информацияпудрата се предлага в 8 нюанса.
Ако сте традиционалисти и искате фон дьо тенът ви да е течен, La Prairie предлага в портфолиото си 12 нюанса. И за да бъде още по-практично, течните фон дьо тени имат отделна част с коректор, който да използвате  в зоната около очите и така си спестявате покупката на още един продукт. Фината текстура на фон дьо тените се плъзга с лекота върху кожата, изглажда несъвършенствата и се грижи за лицето.





Впечатление ми направи и Loose Powder, който има съвършената опаковка и лека текстура, която не се усеща върху кожата.
Най-интересната новина, която разбрах от Анна Петрова и Кирил Чалъков, беше, че знаменитият хайвер на La Prairie вече се съдържат и в пудрите и фон дьо тените на марката. Така тази ценна съставка ще се грижи за кожата във всяка стъпка от бюти рутината ни.

П.С. Благодаря на Анна Петрова и Кирил Чалъков за това невероятно изживяване и за професионалната консултация, която получих.



Коментари

Популярни публикации