Какво ново в Sephora



Пак съм в Сефора и разбира се пак съм омазана до ушите в червила. Еми, такава съм си, когато вляза там забравям за всичко и се чувствам като Алиса в страната на чудесата. За едни съм луда, други ще ме разберат. За тези, които ще ме разберат са следващите редове и снимки.

Макар все още да е студ и зима, бляновете за новия сезон са вече факт. Факт са и новите козметични предложения в любимите магазини. Общо взето, по тях си сверявам часовника - има ли нови продукти, идва нов сезон. 

Още от влизането в магазина се забелязва щендер с новите течни черлила, които са с блясък, но издържат цял ден. Последното твърдение е проверено лично от мен, защото притежавам едно в цвят.... Скоро се сетих за него и реших да го пробвам. Нанесох го сутринта към 7 и към 10 бях сигурна, че нямам нищо на устните си. За моя изненада цвета си беше там. Разликата от нанасянето в 7.00 беше, че стоеше като тинт, но това изобщо не ме притиснява, напротив.



Освен течните червила, забелязвам, че всъщност цялата гама е с нова формула, нови цветове и нови опаковки. 
Shine formula



matte formula




Satin finish formula







Lacqueer Rouge



И за да не кажете, че всичко ново е свързано с червилата, ще ви покажа едно сладурско мини на Benefit. 

Това, което харесвам много в Sephora е, че почти на всички продукти се предлагат мини варианти. Първо не ти се налага да даваш цялата сума за даден продукт и можеш да го пробваш на достъпна цена, второ често малкото е напълно достатъчно и трето по-удобни са за път. 
Ако темата за минитата в Sephora ви е интересна можете да натиснете ТУК.

Надявам се, че ви е било интересно!

Цeлувки и до скоро!


Коментари

Популярни публикации